ont i skallen!

En lugnare dag idag.....
klev upp 7 då lille man inte vile sova nå mer, han är så vaken ... tycker det är tidigt han är ju bara två veckor o han kan vara vaken i 2-3 timmar i sträck... mwn som han var i magen så färstog jag ju att det skulle vara en liten turbo :)

har faktiskt vilat lite på soffan men vaknade med en fruktan svärd huvud värk, väntar på att alvedonen ska verka..... jobbigt, skulle bara vilja krypa under täcket i två timmar till.... men önska kan man ju alltid!

tänk om solen kunde titta fram..... skulle vara mke härligare då...... sol sol ,kom hit.... eller moln moln försvinn.....

ikväll ska vi på möte angående våran bya förening ......

ducha vill jag göra..... kanske ska passa på nu när den lille vilar lite..... om jag hinner :)

Den gråa vekar mke bättre i sitt ben nu när han går på smärtstillande så det är ju bra....  

dumma huvud....  lite sömn , tror jag.....     ont.... måste försöka dricka lite mer.....  

hoppas ni där ute har det bra , vi får höras.....              kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten Elias ni har där :-)



Du har en award att hämta hos mig !

Kramar

2009-03-13 @ 21:47:32
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Lizaloop

Ajdå, hoppas att skallebangen gav med sig!

Himlen var ju så blå och fin där vid 8 på morgonen men sen vet jag itne vad som hände!

2009-03-13 @ 23:40:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0