Måndag....

....stormade förbi.....

kan ni tänka er, ihelgen när jag skulle va så duktig o ta massa kort, vet ni va?
Nej vi glömde inte kameran hemma men det var slut på batteri- typiskt...
Blev sååå arg!
men men minnet finns kvar i våra hjärtan för alltid, men det är ju skoj att kunna se till baka i bilder i bland...


idag var sandra sååå trött att hon fick stanna hemma från dagis, hon gick o la sig i gen o somnade om i morse, vilket är väldigt ovanligt för den lilla tösen.... jobbig helg!

så vi har myst på fm, o när Elias sovde ute i vagnen så passade jag på att städa lite o tvättade massa kläder...
sen åt killen o sov sen två timmar till i vagnen, då passade jag på att vara i stallet....

efter middan så kom T hem o fick va me Elias så jag kunde rida Allan, det har snöat lite så det gick att rida ut o det va sååå skönt att komma sig ut en stund... den killen var ganska pigg o små busig.... 

nu har jag duchat o jag har badat Elias så nu ska han äta innan sängmonstret kommer o tar honom ock mig för den delen för jag är TRÖTT, elias sov dåligt från kl 3 inatt.... så sängen..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja det där är ju typiskt att batterierna ska ta slut...

du får stoppa laddaren i handväskan så har du den med jämt!!

2009-03-31 @ 10:50:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0