Måndag avklarad...

Måste försöka få me nå kort nu snart här, blir så tråkigt annars..... men inte ikväll, sitter här me en ammande Elias på armen....

idag har varit en mke bra dag.... tog me killen ut i vagnen imorse så han sov mellan 9-11 då han jag ju göra bort stallet, sen gick vi in o åt lunch sen sov han mellan 12-13.30 då passade jag på att vila lite.... sen var han vaken till halv 5 sen åkte vi till vindeln o på ridskolan, elias sov hela tiden o vi var hemma till 19, o nu har han varit vaken men börjar bli trött,
gu va skönt när han börjar sova lite mer sammanhängande o längre....

imorgon måste jag försöka sitta på kontoret en stund samt ta hand om tvätten.... hoppas killen vill sova lika bra då!

                                                                ''Länktar till sista helgen i mars''



                                                       sov gott o dröm sött......... kram från oss.......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det gäller att försöka vila lite då och då.

Det försöker jag också att göra på dagarna. Ha ha !



Nått spännande som händer sista helgen i mars ?

Nu blir man ju nyfiken !



Hoppas du får sova gott inatt !



kram

2009-03-16 @ 22:37:10
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0