Lite svårt....

men jag försöker göra 3 saker samtidigt nu.... blogga, amma o se på tv'n... tur man är kvinna..... idag har det varit full rulle här, efter en bra kväll me andra chansen o gott sälskap me linda o ak , en bra natt me sömn o en lungn start på dagen så har vi haft mke besök.... först Lisa me jobbet sen min bror patrik me familj o min andra bror robert o jenny och kent o ulrika oxå..... surrrrr :) o fika :) så det var den dagen :) inge häst o ingen promenad... får ta igen det imorgon... hoppas jag.... barnen ska ju iväg till skola o mannen ska faktisskt få vara hemma o skicka iväg dom me bussen hela veckan.... han börjar alltså bara senare, men det ska bli så skönt att ta det lite lungt i början nu när lillen är så liten o sover o äter fortfarande så oregelbubdet..... Elias har ju fått en massa fina kläder idag men jag tänkte fota dom imorn så ni får se..... nu har jag ont i armen av att me bara knappa me en hand.... så jag ska se om jag kan tittain lite hos er andra bloggare..... ses imorn.... kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja tur du är kvinna så du klarar av att sköta alltihop på en gång ;)

2009-03-09 @ 17:54:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Så många som vill träffa lillkillen gissar jag :-)

Hoppas allt är bra :-)

2009-03-09 @ 20:31:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0