Hej på er...

här har det varit en lille man som varit snutt sugen så jag har inte haft tid att sitta här......

igår kväll så blev det bad för lille man, men det var inte det bästa som fanns tyckte han....   
jag hade lagt honom på en handuk på golvet, naken (skönt att vädra)  mannen hälde upp vattnet i baljan o jag skulle bara känna så att det var ok,, vände mig bort ca 3 sek. o jag hör lille man börja grina som ligger 1 meter bort.... vad tror ni han lyckats me.... jo han låg ju på rygg men hade vänt på sig o hamnade på mage.... o han slog nog kinden o blev förståss rädd den lille stackaren.... så derför blev inte badet så lyckat....  det blev ett snabbt bad sen mat förståss....

 i dag så han ja med näppe vara ute me hästen på ridbanan medans den lille tog sig enl ur på fm,
som sagt mke vaket o velat äta o det måste han ju få :)

william var ju hos docktorn idag o öronen som han kollade  upp från han hade öroninflamation för ett tag sen såg ok ut..

sen kollade dom halsen oxå o som jag hade sett så var halsmandlarna jätte förstorade men det gav inget utslag när dom gjorde halsprov o kollade streptokocker... så vi får väl vänta o se vad som händer....

vi passade på att väga lille man oxå, o han vägde i dag 4 kg o var ca 53.5 cm o det var ju bra o me tanke på att han bara är en vecka har han gått upp bra, vilket är skönt att veta för då vet man ju att hAn får i sig tillräckligt  :)

sen lite handling på ica innan hemfärd.....

hemma har vi käkat midda o mannen o barnen gick till bönhuset för att träna pingis igen.....

jag o lillen är hemma o äter :)



imorgon bär det ju av till stan måste köpa mig en ny ''tisse hållare''  det är konstigt va dom kan växa....

sen ska vi åka till leos lekland o låta barnen göra av me all energi som finns i deras små kroppar :)

imorgon är det fredag :)


vi hörs imorgon kväll...  KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Passar det bäst kanske att komma på förmiddan, att vi åker vid 10 halv 11 hemifrån kanske!?! men jag skickar ett sms sen!

2009-03-06 @ 13:04:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0