Grrrr....

Jag blir så arg, när jag ska få lite tid o mannen ska ta hand om alla barn o laga lunch å allt, så jag skulle kunna rida ut idag på fm.......  va tror ni..... jo det är super halkit så jag vågar inte ens sitta upp----   j...a skit!

men jag har gjort bort stallet o lille man ligger ute o sover, mannen ska skotta fram hästfinkan så jag kan åka in till ridhuset imorn....   sen ska han få fixa en eld så vi kan grilla korv till lunch, vilket barnen älskar, glömde jag säga att det är suuuuuuper härligt väder här, några minus o strålande sooooool  :)

sen ska han bege sig ut o köra lite skoter....  skulle oxå vilja..... mycke man vill :)

sen väntar ju 40 års kalaset, o jag kan lova att vi har fixat en överraskning som ska vara ganska kul, vad kan jag ju inte säga i förväg men lovar att ni ska få se sen... hi hi :)

nåja, HAPPY LÖRDAG ........................KRAM KRAM.................................
                                   
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0