Gaaaa..

Jag hinner ingenting........typ, fast om man inte ränner till ridhuset o rider varje dag o om man inte jobbar några timmar så kanske man skulle hinna nåt :)

åja, sova det får man göra när man blir stor.... eller hur?  barnen blir väl stora dom oxå...... 

Elias behagade o inte villa sova längre än till 5 i morse, men fick honom att ligga kvar till 6 o halv sova.... men jag är trött....

nu måste jag försöka packa för imorgon åker vi till piteå havsbad o ska bo på hotell hela helgen.....
mm, hotellfrukost två dar, det ni......  lunch o midda, bara bli bortskämd- me like!

vi åker imorgon efter lunch o kommer hem på söndag em.....  skönt att åka bort, barnen o mannen lär väl bade en hel del o jag ska försöka promenera lite o vila när Elias sover.... jag kanske lyckas när jag inte är hemma....
vi ska åka me Barncancer föreningen, så det blir mke barn , vi brukar ha såå trevligt när vi är iväg på såna här tillställningar.......

Just nu sitter Ellias i bärselen på magen min o har just somnat till lite.... han är ju lite mer krävande på kvälls kvisten då han inte vill sova o ja, han vet nog inte själv va han vill riktigt.... gärna ligga vid bröstet :) men det får han inte....

Jag har hunnit klippa hela familjen ikväll.....  mig oxå, det  blev lugg!  ni skulle fått sett om inte kameran låg i bilen,  ni här ju va lat man kan vara o jag hade ju lovat er bilder på sumobrottningen oxå men ni får hålla till tåls.... det kommer!

det blir ju en massa mer kort tagna nu i helgen så kanske efter den så kan jag hinna lägga in i datorn.....
hoppas det blir lite lugnare till veckan.......

som sagt.................packa..............

                                                      tycker om er!           
                                        åter på måndag, data fri helg :)


                                                      kram kram

Kommentarer
Postat av: Häxprinsessan

Så härligt det låter...jag ösnkar di ge nnjutfylld helg!



Vet hur det är att itne få sova. Yngste sonen hade den osmakliga vanan att vakna för dagen kl 02.30...när det äntligen gick till sig lite var han ett halvår då klev han upp 04.30 istället...



Men det passerar. Se till att vila så ofta du kan. Ta alla chanser. Det gjorde inte jag. För jag ville så mycket...en massa. Ända tills jag var nästan helt utbränd.



Stor kram till dig!

2009-03-28 @ 20:14:53
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: anne

Hoppas helgen blev riktigt bra och rolig. Hur kommer det sig att ni åker med Barncancerfonden?

2009-03-28 @ 21:06:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker om dig med! :)



Hoppas ni har det riktigt ljuvligt i helgen!

Många många kramar från oss

2009-03-28 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0