En bra full dag :)

Dagen startade me att den minsta ville vakna tidigare än mamman ville så han fick nöja sig me tutten ett tag så vi klev upp halv 7, vilket jag tycker är tidigt men men passar bra då dom större ska iväg till skolan.... så matning o väckning av dom större  o skicka iväg me bussen.....

sen när Elias ville sova där vid 9 så la jag mig oxå o fick några extra minuter....  Lunch för oss båda sen sov Elias i vagnen o jag tog hand om stallet o passade på att rida :)

sen kom stor barnen hem o Elias hade en vaken stund.....   middag o iväg kl.16 på möte för min del, William fick följa me för honom skjussade jag på kalas sen efter mötet , hans klass kompis Adam hade  kalas uppe på buberget vilket var väldigt uppskattat ......

så trötta är vi nu hemma William o sandra har slocknat o jag är trött,  tänkte hålla Elias vaken en stund till så han sover gott i natt.....

Imorgon är det FREDAG.......   Helg alltså, skönt........................

skulle vilja ha lite mer tid till att kommentera era andras bloggar men hinner helt enkelt inte, brukar dock läsa dom varje dag men .....   tid kanske kommer här framöver :)

                                                                      STOR KRAM O NATTI NATT.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fullt upp idag ser jag !

Så kan vissa dagar vara.



För mig har det varit bakning, basket och sjukhuset.



Ha en fortsatt bra kväll !

2009-03-19 @ 22:24:17
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0