April, april din dumma sill....

Hur många tror ni kommer att luras i morgon o hur många blir lurade???  
många många, tror jag....
jag ska inte lura nån, o hoppas inte jag blir lurad....

det har varit en bättre natt för oss här, elias killen hade en timme vaket mellan halv4- halv 5 annars har han sovit :)
la mig o sov me  honom när vi skickat stor barnen me bussen, skönt!

sen andra gången han sov så passade jag på att rida på ridbanan, gick fint :)
tredje gången han sov så tog vi oss en promenad + att jag hann packa lite( vi åker till fjällen på torsdag)
sen han jag vara i tvätt stugan......

nu gör jagallt för att hålla honom vaken en stund till, annars blir morgonen sååå tidig...  halv 9 går gränsen om det går... men han är bara 5 veckor så man kan inte bestämma helt, han måste ha nå att säga till om oxå :)

Mannen är borta på jobb i natt så jag sköter hela rulliansen här hemma, tur barnen är snälla för elias har varit lite grinig i kväll o vill ligga för bröstet o vägrar ta tutte, så man blir lite låst men som sagt så är stora barnen super.....
dom ligger nu i sina sängar o imorgon har dom sov morgon.... vilka kommer att vakna tidigt???

idag har vi haft april väder, sol ,snö , blåst om varannat....

imorgon ska vi in till vindeln för vägning av lill palten.... han börjar bli tung....

sen på kvällen är det öppet hus på williams 6 års, så då blir det dit o se vad dom pysslat me.....


nu ska jag gå o se om vi får på oss pyamas...... 

kramar från oss :)


Kommentarer
Postat av: anne

Vi får väl se vilka lurerier som sprids i morgon! Oftast är de inte särskilt roliga, men ibland händer det! :)



Jag har inte kommit på nåt bra ändå...

2009-03-31 @ 21:10:33
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som ni har en fullspäckad vecka ni med :-)

2009-03-31 @ 21:44:53
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0