Sommaren har äntligen kommit !

Ja , nu är den här, o det är sååå skönt, imorgon väntas strålande vackert varmt väder o jag ska bara njuta.....
sola alltså :)   barnen ska få äta glass.... synd det är lite för kallt att bada i sjön än men det kommer väll snart!

nu kom jag på va jag ska göra, vi har ju basäng.... kanske ska fylla den me vatten slangen så dom får bada där :)

i sommar tänker jag vara lat o ha sommarlov tillsammans me barnen! 
nästa sommar är min tanke att jag ska ut o tävla me allan....

vad har ni för semester planer?

nu ska jag  snart uppsöka sängen så man hinner sova några timmar innan det är morgon.....
kram på er !!!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja äntligen kom sommaren!

Semesterplaner... färdigställa alla projekt, åka till jämtland, och kanske upp till pite/luleå senare i höst!

Njut av solen nu!

2009-06-24 @ 10:09:16
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0