Måndag....

......brukar veckan tydligen börja me :)
man e lite daga vill så här mitt i semestertider....

idag har vi vart till vindeln o handlat sen har sandra fått välja tapeter till sitt rum som jag håller på för fullt o grejar me...
gips o spackling är nästan klart, bara en slipning kvar :)

lite målning av garderob o sen ska jag göra nå triksigt i garderoben oxå....måla fönsterbrädet o elementet...
tapeterna skulle komma på torsdag så då ska allt annat vara klart så det 'bara' är att tapetsera o sist men inte minst lägga golvet o golvlisterna..... sen klart :)

så det är där jag befinner mig denna regniga sommar, varje 'ledig' minut.....

hoppas på lite bättre väder framåt helgen så vi kan slå lite hö oxå.....


Elias sitter själv, dock lite på lut...


5 månader igår!

nä nu till baks till målningen.....

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vad ni dolar på i huset, kommer säkerligen att bli fint i Sandras rum, hon måste vara överlycklig!

2009-07-28 @ 10:40:41
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0