Bråttom, bråttom...

.....nu väntar sängen!     men tänkte bara säga att vi fick in allt hö som vi slagit igår, å ägg smörgosen där framåt midnatt , ja den var GOD!

idag har jag börjat tapetsera s rum, blev bara 4 våder, men man måste jju görat när minstingen sover- så det är iaf en början.... sen hade vi trevliga middags gäster oxå , jonny o malin me hela barnaskaran..... trevligt trevligt!

imorn drar jag först på fölvisning i stan sen vidare till vännäs o hejar lite på totte när han ska köra folkrace.... en full späckad dag alltså:)   MEN DET ÄR JU SÅ JAG VILL HA DET!   FULLRULLE :)

nu måste jag till sängen...............................................    kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0