Hej mina vänner!!!!!

Ja sömnen inatt var förståss inte den bästa..... jätte jobbigt börjar det bli att inte kunna sova....  jag menar , jag vet ju hur det kommer att bli om några veckor när bebis är ute... amning o kanske grin på nätterna.... då kunde jag väl åtminstånde få sova nu innan..... eller - nej tydligen inte!

Ja ja, allt såg okej ut på UL idag iaf, hon såg ingen cysta  så det måste nog varit vanliga förvärkar bara.....
vi fick se på den lilla mke, såå söööt jag LÄNKTAR!
lilla näsan som liknar min....
handen som kliar sig i ansiktet...
stortån som trummar mot min mage....
munnen som putar me läpparna...
ÅÅÅÅ jätte gulligt!

jag frågade om hon kunde beräkna vikten, o bebisen vägde ca 2600 nu, och skulle väga ca 3600- 3700 om den föddes på planerad dag.....   o det är ju inte en sån stor bebis utan en alldelens normal'svenson' vikt.......

vilket jag då är rädd för eller me min otur kommer jag nog att gå över tiden så jag får min stora bäbis....

åja, gnäll inte!
huvudsaken den är fullt frisk o kommer ut överhuvudtaget!!!
då blir jag glad.....

sedan åt vi lunch, nattöppet blev det där dom 'bara' har taco buffe o sallads buffe, men oj så gott....
vi åt länge o njöt.... inge stress... ovanligt men o så skönt!

sen gjorde vi lite andra små ärenden på stan innan vi åkte ner på strömpilen o handlade på ica maxi....
sen , eller redan i morse när vi åkte sa jag till mannen att han kunde väl överaska mig idag eller va som helst... han har ju varit borta mke den senaste tiden på kvällarna eller jobbat över rättare sagt så jag har ju dragit det tyngsta strået här hemma nu, o det börjar ju kännas......

å jag har ju pratat om att jag vill ha en ny kamera.....
så han köpte en ny åt mig idag :) kärlek :)
nu kanske jag klarar att han jobbar över ett par dar till........

SONY Cyber-shot DSC-W130 rosa

Klicka för att zooma

sån här blev det iaf....

inte den dyraste, inte den bästa inte.....

men den duger åt mig.....
vår gamla är nästan 4 ½ år, vi köpte en bland dom första digital kamerorna som kom då.... o ja den är ju betydligt större o klumpigare o jag lovar nog att denna tar mke bättre kort så.....   sätter på laddning i kväll så får vi se om det blir några kort imorgon......

väl hemma så åt vi middag hos 'farmor' där barnen vart sen dom kom hem från skolan.....
nu ska jag se om jag kan få några barn till sängen o sen ska jg inte göra NÅNTING!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att höra att allt gått bra idag!

Och vilken himla söt kamera, I like! :)



Ha en fortsatt bra kväll! Kramar

2009-01-27 @ 20:29:14
Postat av: Nettan

Skönt att allt var ok !

Måste kännas som en stor lättnad !



Nu kommer jag med en sån där töntig fråga som du säkert hört förrut, men jag har inte frågat ju ! Ha, ha !



Har du tjej eller killmage ?

Va tror du att det blir, eller vet ni redan då ni gått på undersökningar ?



Kvällskram till dig och maggen !

2009-01-27 @ 21:06:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Fin kamera!!

Hur många veckor har du kvar nu?

2009-01-27 @ 22:50:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Kul med ny kamera, bilder vill vi såklart se från den. Ja men kom i helgen, passa på nu att gå ut för snart så lär det väl dröja innan du kan ;)

2009-01-27 @ 22:59:45
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0