Soffan here I come...

Begravningen gick bra.....   barnen va såå söta när vi gick fram o la en ros på kistan, dom hade redan bestämt va dom skulle säga för sista ord til E. o william skulle säga :  'saknar dig E , o tack för att du gav oss godis'   & sandra skulle säga : 'hej då' o ge honom en slängkyss....

Men detta var vad som kom ur detas små munnar, när vi liks stod där framme....
Sandra kunde inte säga nåt.....  bara lägga dit blomman, fast jag på minde henne men det blev nog för stort....
William sa med blyg röst   ' jag saknar dig E '
Men jag blev iaf. rörd när han sa det.....

william är en riktig 6 åring som det kryper maskar där bak ....  ganska svårt att sitta stilla.....
sandra därimot satt stilla i kyrkan, men dom e ju barn.....

sen efteråt var det minnesstund  me middag, o ja det är ju vid sånna här tillfällen man träffar alla
kusiner mm.(tomas sida), så det är ju kul, men synd bara att det blir under såna här omständigheter.....



Har fortsatt att ha mke sammandragningar, o lite små ont bak i länden
så jag vet inte.... 5 veckor tycker jag låter som väldigt lååångt bort för att föda.....
mina tidigare grav. har inte varit så här men alla är ju olika....
tidigare gånger har det typ varit smärtfritt ända in på dagen tills vattnet gått, sen har verkarna kommit i gång så ifall det nu ska starta me verkar så är det nå nytt för mig..... det kanske tar ett par dar att öppna sig.... vem vet!

ska iaf få åka in på tisdag o göra ett ultraljud, dels titta till systan, sen kolla öppnings fasen eller vad det kallas...
bara för att se om det har börjat....
barnmorskan trode att det var förverkar om det nu inte var systan som spökade.....
så .....  
MEN det är måååånga dar kvar till tisdag.....
vill nu.....


Ja ja, nu ska jag lägga mig i soffan o se på vad det nu är på tv......

natti natt....

VI TÄNKER PÅ DIG ''E''

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Oj, vilken dag.. Skönt med vila nu då.

Var det en nära släkting? Ursäkta om jag inte läser tillbaka. Visste inte att du hade en cysta, är den ofarlig?

Många frågor

ta hand om dig!!

2009-01-22 @ 23:04:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0