Sönda em hos mig.....

Fast jag inte hade tänkt göra så mke idag blev det ändå ganska mke gjort....   städat barnens rum, bytt alla sängkläder dammsugit hela huset.... städat undan uppe i hallen, (massa rivnings grejer kvar sen mannen rev ut ur skrubben som ska bli nr 3 's rum)  klippt massa hår från barnen o mannen, samt duchat hela familjen.....

nu har jag nattat barnen, undra hur länge det tar innan dom somnar?  dom hade ju lite sovmorgon i morse.......

sen har jag målat mina naglar.... det går verkligen i vågor för mig.... ibland är jag duktig o filar o grejar o har alltid naglarna målade men sen kommer perioder då jag totalt struntar i dom...... sån e ja!


Vad ska jag hitta på nu då?
jo jag ska ta o titta på lite häst sidor på internett innan det blir 4an's söndags film...

Natt på er ses i morgon...
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja din kväll blir nog trevligare än min har precis bytt sängkläderna i vår säng där Alexander precis spytt, skurat hallgolvet med sprit samt spritat toan. Får hoppas att det lugnar ner sig nu han har spytt två gånger i kväll, hoppas att det inte blir så jobbigt för honom.

Ha det hoppas att ni inte blir drabbad. Kram Louise

2009-01-18 @ 21:15:25
Postat av: anne

Herregud, du har ju farit fram som ett skållat troll!

2009-01-18 @ 21:45:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Oj, vilken energi! Låter underbart!

Nej, min då 6 åriga och nu 8 åriga son har inte frågat efter mobil därefter- men fårvänansvärt så många som går och dräller med en. Och på skolan!! Vad ska de med den till då?



Ha en skön dag.

2009-01-19 @ 12:59:37
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0