Phuu, äntligen hemma..

Allt började inte bra idag när vi skulle åka....
Hästfinkan ville inte på kulan på bilen... Grrrr
Ena dörren på bilen hade frysit fast.... Grrr
Hästen strejkade lite att gå in i finkan ( dock tog det bara 5 min men...) Grrr
Sandra satte sig på tvären precis när vi skulle åka o ville leka mera..... Grrr

Andas, andas , andas......

det e bra man får träna på att andas inför förlossningen iallafalll :)

Det var sååå nära att jag skulle ge upp... ivanliga fall hade jag inte gjort det men tjock  o allt e jobbigare....
men vi tog oss i väg utan att vi var sena eller så för jag började ju i god tid så jag inte skulle behöva stressa....

väl framme var hästen mke duktig o lugn o snäll, barnen likaså,
vi han åka på ica o handla, där är det förståss alltid jobbigt att ha me barnen...  dom springer o ''får jag det'' ''får jag det''
NEJ , svarar man alltid..... 
ååhå dumma mammaa kommer det alltid från den unga fröken...
william därimot tjatar aldrig eller säger man nej så är det nej.....

sen åkte vi o åt hamburgare innan vi åkte ner på stallet igen för ridningen....
dom e sååå duktig mina små 'hästbarn' det e så roligt att se hur duktig dom e me hästarna :)


SANDRA RIDER KARRAS


sen hem o nu ligger dom i sina sängar o jag hoppas dom somnar på en gång för dom behöver verkligen alla timmar dom kan få innan jag ska väcka dom kl 7 imorgon bitti,  imorgon är det skola o dagis som gäller för deras del..

nu ska jag se vad ni andra har haft för er i dag, sen hoppa i duchen o sen softa framför tv' resten av denna dag,
nu är halva denna vecka gjord....

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad fina de är :-))



Jo jag sover ..jag lovar :P

2009-01-14 @ 20:55:56
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Daniel

En kommande ryttare!

2009-01-14 @ 21:50:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nettan

Skönt att allt gick bra till slut !



Jag nästan såg dig framför mig där med en härlig bebismage ! Eller är du en sån där som bara får en liten pingisboll rakt ut ? Ha, ha !

Själv gick jag upp drygt 25 kg med bägge och har typ 30 kg kvar att gå ner. Ha, ha !



Ha en jättebra kväll !



kram

2009-01-14 @ 22:06:11
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0