Phu...

Hemma, äntligen.......
Att man kan hinna bli såå lesskidsen på så kort stund????  helt ofartbart!
Men ridningen gick fin fint, men sen så kom trötthets grejset hos william o han blir så slamsig o tramsig, går knappt att säga till, hör ingenting, retas me syrran osv..... nån som känner igen?

sandra hon som somnade på vägen ner så hon var lite bättre att ha o göra me nu på vägen hem.... samma tålamod har jag ju inte heller , alla hormoner som finns i kroppen när man e gravid.....  o orken , ja den tar snabbt slut!

men tur nu min man va hemma när vi kom hem så dumpade jag barnen så han fick ta hand om kvällsfikat o nattningen, själv var jag ute en stund o tittade till hästarna bara för att få lite lugn o ro....   kopplat häst finkan har jag oxå för jag tänkte ta mig en tur till vindeln i morn, handla o löshoppa allan i ridhuset.......
tidsfördriv helt enkelt!

nåväl, kram på er, sov gott.............

Kommentarer
Postat av: anne

Ja, nog kan barnen hitta på alt, och inte fixar man det så bra alla gånger,



Vår snö är nästan borta...:(

2009-01-19 @ 21:32:27
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det behövs inte så mycket alla gånger :-)

Inflammationen ska gå över om jag vilar så det är ju skönt :-))

2009-01-19 @ 22:38:36
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0