Kalaspuffar- mums

Nu sitter jag o äter ett mellan mål.....
Fick nyaste nr av mama i postlådan idag...... den brukar va bra att läsa, dryg oxå så att man inte blädrat igenom den på 5min....

Är trött idag, har inte kunnat sova inatt...vet inte vad det varit...  känndes som om jag hade mensvärk!
men mens är väl det sista jag kan ha så här höggravid.....
hade lite sammandragningr oxå men värken var som hela tiden...
konstigt.... ja det gjorde iaf att jag inte kunde sova så mke, några timmar blev det väl men inte alla mina 9-10 timmar som jag vill ha! (bortskämd som man är..)
imorse när jag 'vaknade' så var det iaf borta, jag har en cysta som sitter på den sidan på äggstocken, o blev lite orolig att den typ börjat växa o börjar va i klämm el nått.... sen är ju ett skräck seniarum att den ska vara ivägen när det är dax att föda.... men nu ska vi inte tro det värsta utan det var nog bara lite förverkar inför förlossningen.....

nu så här mitt på dagen när solen tittar fram har minusgraderna sjunkit men tror iaf att det blir en dag inne, förutom hos hästarna förståss....

det är tråkigt att bara va inne tycker jag, dottern älskar dock att va inne så hon e nöjd o snäll.... nu kommer snart william hem från skolan så då ska jag se om jag kan få i dom nått mellanmål oxå innan leken deras börjar....  dom leker just nu såå otroligt bra ihop o det är verkligen guld värt när vi bor där vi bor......

igår efter middan nästan varken såg eller hörde jag dom för då var dom uppe på rummen o lekte mamma pappa, ända tills jag ropade för kvälls fika....  , dock fick vi åka ut på en liten utryckning först.... tomas var o skottade me traktorn nån vinterväg o traktorn frös.... så det var bara att klä på dom o sätta dom i bilen, o åka o hämta honom, dock bara 1 1/2 mil hemmifrån så det gick ganska fort! 


har ni sett vilka fina bestick att mumsa me.....



Kommentarer
Postat av: Agge

Haha coola bestick. ;) Snacka om att leka med maten. :P

2009-01-16 @ 14:59:15
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: anne

Men tror du inte det var förvärkar? Jag har inte haft några, däremot har alla tre förlossningar startat med den molande krampkänslan. Jag tror inte cystan behöver spöka nu, det finns nog ingen större anledning till att den skulle fylla på sig nu.

2009-01-16 @ 17:48:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0