Ja ha, då var det måndag då....

Dagen till ära har jag tillbringat i stallet med mina hästar......  skickade barnen me bussen till förskolan i morse sen har jag tagit hand om mina djur... i vanliga fall så tillbringar jag väl 2-3 timmar om dan i stallet men nu när hästarna går på lösdrift, o jag inte kan rida så blir det betydligt mindre tid där....  på ett sätt skönt, men jag lämktar tills jag kan börja ta mig ann min 3åring som ska fortsättas jobba me där jag slutade i höstas.....  hoppas han inte har kaksat på sig för han var verkligen snäll att rida in........

å,ja nu har barnen kommit in o dom har fått lite fika i magen, nu vilar dom i soffan framför tv ett tag, idag är det tillåtet för det blir en tidigare middag me spagetti o köttfärssås o sen till vindeln på ridskolan..... dom länktar!

jag har hunnit me en sak till idag.... som dock kostar pengar -jag som skulle spara......
beställt två grejor från ellos..... har länge viljat ha dessa men tyckt att dom var för dyr så nu när det var halva priset.... kan man hålla sig då?

             
tycker dom e såååååå snygga skorna..... o jackan förståss....

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom var riktigt snygga !

Klart man passar på när det är rea !



Ha en bra dag !

2009-01-19 @ 15:36:36
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen :-)

Det har gått bra på jobbet idag och på nåt vis är det skönt att komma igång och jobba efter mammaledigheten..

Både jackan och skorna var jätteläckra :-)



Ha en härlig kväll !

Kramar

2009-01-19 @ 16:57:36
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Verkligen kanonsnygga kläder...Låter som du haft en bra dag :-)

2009-01-19 @ 18:20:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0