Ingen aktiv dag...

jag har ont......

åkte ju in till vindeln i går o allt gick bra men jag kännde eftersom att det började bli mer o mer jobbigt, att stå o röra på sig...    o när jag satt mig i bilen så ja - det gör så ont i musklerna eller ledbanden eller vad det nu är som sitter där fram under magen, typ mellan benen o upp på magen......    tur man har en snäll man så han kom ut o hjälpte mig i stallet när jag kom hem ..... sen kvällsfika o masssa alvedon, för att kuna somna... det värkte o när man ska använda musklerna o lyfta benen mm så gör det ont....

lite bättre idag är det dock men ska försöka va sittandes eller liggandes hela dagen för att vila, o hur lätt e de?

jag som ska till stan i morgon o göra massa ärenden, besikta bilen köpa häst mat o present åt tomas som snart fyller år.....    desutom ha me mig båda barnen......   hoppas det går över......    

nä nu ska jag göra ingenting en stund till...... innan det är dax för  lunch!

hoppas ni har en bra dag,             sköt om er.......................   kram

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som nedre bukmuskeln, den man brukar få träna upp efter graviditeten för att slippa få ont i ryggen :P

Jag fick göra det efter sista barnet i varje fall

Hoppas du får en lugn och skön dag idag då :-))

2009-01-06 @ 11:37:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman! Hoppas du tar det lugnt idag o bara slappar, det tror jag du behöver, det är ju full fart jämt annars :) Stor Kram

2009-01-06 @ 12:18:39
Postat av: Lizaloop

Åh revyn var ju jätterolig, å vad duktig louise var!!

(alla verkar ju kunna sjunga utom jag, haha)

Hoppas allt e bra för er!!

2009-01-06 @ 12:19:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Tack för tipsen!



Vad kul med en liten bebis!

2009-01-06 @ 16:02:43
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: anne

Kanske en släng av foglossning? Det ska ju luckras upp litet grann tills det är dags. Du har inte kännt av det tidigare gånger?

2009-01-07 @ 21:13:04
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0