hemma..

Ja då var man äntligen hemma, o barnen ligger i sin säng.....

måste säga att dom var riktigt skötsamma ikväll, men kanske berodde på dom där ständiga hoten man får pressa me...  nån fler som behöver dom ......  tex. om ni inte slutar NU, så stannar bilen så får ni gå....

men imorgon är det över med det för jag drar ju till stan o ska få airbagen i framsätet urkopplad så jag kan ha ena stora barnet där för jag orkar inte me detta eviga hotande så fort man ska nån stans.....   vissa dar går det ok att åka men oftast är det en massa bus o stå hej där bak, o sandra skriker o grinar stup i ett för wille har slagit henne......

nå väl,  nu ska jag se vad di andra i blogg värden haft för er idag innan tv soffan vänter................
ha en bra dag imorn, det tänker jag ha, o det bästa av allt är att jag får ha me mig mannen!!!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ha så kul på umeåtrippen!

Jag börjar må bättre men huvudvärken vill inte ge med sig...suck!

2009-01-26 @ 21:36:19
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, de där hoten har slunkit ur en en och annan gång :-)

2009-01-26 @ 21:46:00
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas allt ser bra ut på UL idag, skönt att du fick med dig Tomas oxå. Ha en bra dag! Kramar

2009-01-27 @ 07:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0