Godmorgon!

Ja då har jag skickat dom små me bussen......
aldrig har väl sandra varit på så gott humör på morgonen o så snabb me allt..... verkligen stort att åka buss alldelens själv.... (eller ja me wille)   så nu sitter jag här o väntar på att klockan ska gå så jag kan ringa o höra att hon kommit fram till dagis så här första gången.....

för min del har det inte blivit så mke sömn i natt...... så jag funderar på att lägga mig på soffan en stund redan nu eller om jag ska vänta till sen....  brukar va bäst att göra det på en gång annars blir det inte av, för då är det helt plötsligt så mke annat som måste göras har jag kommit på.....

                                                                         

                                                                                    hörs sen........

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj, va spännande. Åka buss "själv" när man är så liten. Måste vara jättespännande för henne.



Hoppas du får sova lite grann innan alla "måsten" ska göras. ha, ha !



kram

2009-01-12 @ 08:00:49
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Min 6 åring lääängtar tills han får åka buss- men det pasar av olika anledningar inte.



Hoppas det blev en succeartad upplevelse.



Ha en skön dag

2009-01-12 @ 10:21:38
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Hoppas det gick bra med bussresan!!!!!!

2009-01-12 @ 10:52:02
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0