Frustrerande...

Ja det tycker jag det är när jag inte kan göra så mke utan att få ont......

tog mig ju en sparktur idag , tog me hästen men kände när vi kommit nån kilomet att det började kännas så vi snodde o ja knappt så jag tog mig in sen.... att det kan gå så fort att jag får ont .. det sträcker o gör ont på framsidan... stramar eller ja jag vet inte hur jag ska beskriva det, mjälttugg fast på framsidan magen kanske ....

skyndade o tog me en filtalrik till sofan där jag blev varande i 1 timme- tur vi skaffat fler kanaler så jag fick faktist se film....    men sen kom barnen hem o det känndes mke bättre......   dom fikade o lekte sen i lekrummet så jag passade på att sitta kvar i soffan en stund till....   sen har det varit bra MEN jag tycker det är såååååå tråkigt!!!!!!!

fläskpankaka till middag, lite tvätt i maskinen o dyl. har det bara blivit under kvällen...... lite förvärkar..........    

å vet ni vad jag ska göra nu???

jo jag ska fortsätta med mitt tråkiga liv........    att inte kunna göra nått vettigt!!!

visst låter allt blllääää........  känns sååå just nu......   kom ut......   det kanske blir ännu värre då.....  nej det tror jag inte....
har ju lyckats klara två så den tredje ska väl oxå gå..............

känner för att tröstäta nått gott..............   men då var det ju dom där 25 kg som inte skulle få upprepas som dom 2 förra gångerna.................  åååå typiskt!!!!    

mannen då som jag vill ha lite stöd av....  nej han passar bara på att vara ute o greja , men jag har hotat honom att jag har massor me tid att ta igen sen när bebben är ute..... då kommer jag att bo i stallet......  när jag inte ammar förståss!!

det låter väl bra.......    jämstäldhet!!!

behöver lite pepp........     visst ger ni mig det????

                                                               kram till er där ute..................

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!

Skickar massor med PEPP till dig! Förstår att det är drygt att inte kunna röra sig som man vill.

Tycker gott du kan tröstäta lite ikväll, tror inte de där 25 kg kommer smälla fram sista veckorna. Du har ju varit så duktig hittills så en kväll tycker jag allt du kan unna dig!

Många kraaamar!

2009-01-29 @ 21:18:36
Postat av: Lizaloop

håller med linda där!!!

Ta det lite lugnt, du behöver faktist inte dona på hela tiden, ta dig tid att slöa i soffan och se film daarna i ändå för det kommer att bli andra bullar snart!!!!!

2009-01-29 @ 22:06:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Din tid kommer! Förstår att du längtar, dert är ju lite att dra runt p åi slutet av graviditeten. Men vips är lilbebben där och du njuter som ingen annan...





Kram

2009-01-30 @ 08:56:46
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Massor av kramar från mig... ista veckorna är skitjobbiga men det är snart klart nu!!

Hoppas det känns lite bättre snart!!

2009-01-30 @ 12:47:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0