En bukett rosor......

                                                                                
                                            till min lilla syster som så snällt följde mig till umeå idag!

dagen gick iomed det jätte bra.....  barnen skötte sig mke snyggt måste jag säga, vi besiktade bilen, handlade häst mat ( där kom min syster mest till hjälp för att lyfta alla säckar...)   barnen fick nya ridvantar,   vi åkte in på stan o käkade på Max. sprang , ja det var väl att ta i....  luffsade runt på några affärer o hittade inte nån bra present åt tomas men köpte en iaf. så då kan vi se om vi hittr nå mer sen....
sen åkte vi upp på barnens hus där jag skulle ha nå grejor till barnvagnen, men dom hade inte hemma så jag fick lov att beställa....  en badtermometer till den nya så han/hon kan bada när den tittar fram..... den gamla har omkommit!

sen åkte vi hemmåt, lämnade syrran o åkte till mamma o lagade middag, korv o makaroner blev det....
sen snabbt i me det o ner på ridskolan.....   mina barn har äntligen fått börja på ridskolan.....   häst människa som man är.... dom har ju haft en egen shettis men wille tappade sitt intresse för nått år sen o då sålde jag honom, det finns gott om ponnyer o jag tänkte att sandra skulle få bli lite större..... o jag tycker fortfarande dom e lite för små o har lite för lite intresse för en egen så derför bestämde jag mig för att dom skulle få gå på ridskolan denna termin nu när inte jag ska jobba där, för det har ju varit jag som haft dom här små barnen .... o det är svårt att både vara ridfröken o mamma samtidigt!

nu har jag fått upp barnen till sängarna o ska kolla lite bloggar innan det blir dusch o tv'n .......
vila vila vila så jag inte får så där ont igen.... det har kännts ganska bra idag, så jag får bara hoppas att jag inte plågat mig för mke idag ........ 

                                                                                  KRAMIZZZAR!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det vänder snabbt...nästa sekund ropade hon jäkla pruttmamma så kärleken varade en kort stund :P

2009-01-07 @ 23:58:52
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0