Chiliconcarne

Blev det till middag.....
jag har förlagt kameran nånstans o nu måste jag nog leta på allvar.....
Vi ska ju på begravning i morgon o då kan det ju va fint att ta nå kort....

nu väntar jag på att den 4 familjemedlemmen (mannen) ska komma hem så jag kan stöka bort middan...
idag fick jag gjort det jag skulle, bytt gardiner på övervåningen( där har vi alla sovrum),

färgat o klippt håret lite....
plockat fram begravnings kläderna o strukit dom....

bakat daim drömmar...
bilder o recept kommer när jag hittat igen kameran :)

Barnen gick över vägen till farmor en stund i em , derför kunde jag göra allt detta i ett naffs!





Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det ska räcka med vila..fick voltarensalva om jag skulle behöva men jag tror inte det :-)

2009-01-21 @ 19:10:29
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: anne

Jag fick gjort det i ett nafs...? De måste ju ha varit borta minst halva dagen!

2009-01-21 @ 20:41:19
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0