Dagen som varit....

Idag hos tandis var william sååå duktig, ja båda barnen skötte sig jätte bra.. jag finner inga ord faktiskt.....
vi var tillome på ica o handlade lite????

Det var en jätte bra tandläkare som kollade killens tänder , sen hade han ett hål eller en liten bit var borta från en mjölktand som han lagade......   trode inte dom brydde sig om att fixa mjölktänder men,
dom bedövade , borrade o lagade hörnet o killen var så duktig o låg Helt stilla...

sandra gumman tjatade inte ens....

sen fick dom sig en korv som dom åt snällt....

Ica, inte ett enda tjat om nåt, utan dom gick snällt med mig hela tiden sen köpte dom lördasgodis oxå...

så på vägen hem känndes det jätte konstigt-
JAG HADE INTE BEHÖVT VARA ARG, INTE HOTAT, INTE BRUSAT UPP , INTE TAGIT I ARMEN,
JAG VAR INTE HELT SLUT ME, INTE ARG ,INTE.......

HELT OTROLIGT MEN ACK SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!

Hoppas det inte bara var en engångshändelse :)

så hemma fikade dom sen fick dom spela lite dataspel vilket dom tycker är jätte roligt...

till middag gjorde jag en kyckling paj


och nu väntar jag på att letsdance ska börja, så jag har nå att göra....
kent o ulrika kanske skulle titta förbi.... (hoppas den silvriga glitter kjolen åker på :)

Imorgon väntar som sagt 2 timmars bilfärd, tills vi är framme i övik o kan bada hur mke som hellst...
sen två timmar innan man är hemma igen.... jobbigt att sitta i bilen så länge men men... bara att härda!
bebis väskan får faktiskt följa me ifall det skulle ske....

Min TOMAS fyller hela 34 år imorgon...  gammal gubbe börjar han bli..... tur man är purung ännu :)

Ha en fortsatt bra freda kväll så ses vi i morn' tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott med kyckling paj :-)



Ha en mysig kväll !

2009-02-20 @ 20:00:42
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Sexbarnsmamman

Ha, ha...jag är 34 :-))) Jätteung..har haft åldersnoja sedan 29...



Passa på att föda i Ö-vik. Vi har ett jätte, jättefint BB...jättefint!!!



Kram

2009-02-20 @ 20:12:15
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Grattis till karln, såg på birthday.se att han fyllde år, men du hade ju avslöjat det här med!

Hoppas ni får det jättehärligt i Ö-vik!!

2009-02-21 @ 12:14:05
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anne

Hmm...Inget inlägg från i morse...Hann du inte eller kom det annat emellan? ;) Oavsett vad ni gör idag; badar, åker bil eller föder barn, hoppas det blir en bra dag! :) Grattis till mannen!

2009-02-21 @ 16:16:45
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0