Solen skiner..

Inatt drömde jag att vattnet skulle gå hela tiden o hur lätt är det att sova då?
så när jag skickat iväg barnen så la jag mig i soffan, o vips så är nu kl 10.30....  hur hände det?
skönt iaf..... men känner mig lite pömsig......

SOLEN skiner ..... det gör en ju på strålande humör,
nån som inte var på strålande humör i morse var sockertoppen... hmm
men det var nog bara vanligt morgon humör- vet ju vem hon fått det av :)

Ja ha, vad ska jag hitta på idag då? 
det blir nog att tillbringa resten av ensama dagen med hästarna, sen kommer ju mina guldklimpar hem så då blir det full rulle.....    

Ha en solig o bra dag o njut av vardan- snart helg :)

Kommentarer
Postat av: anne

Klart att man kan drömma om vattenavgång i ditt tillstånd...:) Jag har då inte förlorat något vatten förrän det tagits hål på hinnorna manuellt.



Hoppas du han slappa litet innan barnen kom hem igen! :)

2009-02-12 @ 16:35:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0