Ridskolan för barnen...

Tack snälla för era komentarer......

Uppfostran av barn är inte lätt.... men som sagt hur man än gör blir det nog folk av dom änndå, men vardan kan ju underlättas lite om allt går som på räls utan gnabb varenda dag....

Idag har varit en ganska bra dag för sockertoppen, på bra humör o snäll ända tills middags dax....  Hmmm
& vi som skulle skynda o åka till ridskoan .....   o det är klart, ingen mat i magen nä då skulle jag inte vilja ta me henne nånstans....   så jag fick bli ARG , vilket jag ju skulle sluta med men det var ända vägen sen matade jag henne oxå....  två brytna ''regler''  vid samma måltid....  gnäll o grin ända tills vi tagit oss in i bilen då kom den där snälla tjejen fram igen :)

Två jätte snälla o duktiga barn var det som red ikväll,

Hemma så var det bara kvällsfika o sängen som väntade......
Imorgon ska william åka skidor på skolan, så stackarn måste släpa me dom på bussen.....
sandra ska oxå åka till 4 års....

Nu ska jag oxå krypa till kojs......

Föresten så har förvärkarna lugnat ner sig lite.... flera dar sen det var kraftigare... nu bara 'vanliga' sammandragningar,
men jag kan ju bara hoppas på att det sätter igång snart..- -- jag vet, den kommer när den kommer!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0