Orkar inte..

Hade ju tänkt att jag skulle göra ett längre inlägg om dagen som varit o lägga ut bilder från igår när barnen plaskade....

Men känner mig helt omotiverad... trött o känner inte alls för att sitta här....   så sorry vänner, är tillbaka imorn :) me nya kraftansträngningar....

tv'n är den som får ta hand om mig nu en stund.... sen ska jag kräva lite händer bak på min rygg av mannen när han behagar komma in.....

                                                                            love you all :)

Kommentarer
Postat av: Sexbarnsmamman

Ingen Ö-viks bebis alltså. Hm...ja men det går nog ändå. Tja om jag ska gissa så säger jag att det är en flicka som väger 3 450 gram och är 48 cm lång. Hon föds säkert 25 februari runt 7 på kvällen.



:-)))

2009-02-22 @ 22:42:43
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0