Nej...

jag har inte åkt på bb än....   jag har bara haft en körig ledig mamma dag :)
hmm, om man kan säga så..... iaf så fick jag sovmorgon i morse för mannen skulle vara hemma me en föräldra dag för sandra då det var för kallt att åka till hans jobb - 28 har vi här om kring  ...  så han hjälpte william att komma iväg till skolan, så jag o sandra tog en sovmorgon till kl 8 sen gick vi upp o hon tittade på tv, medans jag gick o släpte ut hästarna som fått stå inne på natten nu när det är så här kallt....  brr, det verkligen biter i kinderna när det är så här....

sen en härlig frukost, det är konstigt att ha mannen hemma mitt på veckan man blir så lurad av att det skulle vara helg...
sen skulle dom åka till vindeln på nå små ärenden o jag velade fram o till baka om ja skulle me eller inte...
men okej, jag skyndade ut till stallet o mockade o gjorde klart där sen åkte vi....

en snabb lunch när vi kom dit , sen ärendena o jag passade på att handla för denna vecka (trode jag ja...)

hemma var vi runt halv 3, då kom grannen ulrika hit så vi fikade o surrade... skulle vilja hinna umgås mer me henne,
men allt tar sin tid, som det så fint heter....

nu är det snart dax för middan, blir pankisar  hade tänkt lära mannen att laga det :/ 
får se hur det går........

hörs senare...  KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!



Hur gick det m pannkakorna, fixar T dem framöver hos er eller?

Lät mysigt med fika m Ulrika, vad roligt att ni kommer vara mamma-lediga en tid till framöver, alltid skönt att ha nån annan som oxå är hemma på dagarna att kunna surra med.

Du får gratta Sandra på namnsdagen!

Kramar

2009-02-17 @ 17:27:41
Postat av: Lizaloop

Jo du vet att vi fick de där 75:- idag att äta för som vi aldrig fick före jul! Åsså är du borta nu, det var ju taskigt för dig...!

2009-02-17 @ 20:44:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anne

Ha! Och jag som var helt övertygad igår kväll när jag gick och la mig att du åkt in! :)

2009-02-18 @ 14:18:48
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0