Mys fredag..

väntar här hos oss nu.... 
vi ska ha lite alla hjärtans dags mys redan i kväll, då vi ska bort på middag i morgon kväll hos min syster o då blir det nog så sent för att ha myset när vi kommer hem så derför har vi det i kväll istellet...

jag lagade min favo mat idag- lax potatis o zaziki o en god sallad.... mmmmums

här kommer några bilder från dagen då jag tog me mig kameran ut.....

  
william visar sin nya stjärtlapp, en kille som gillar att bli fotad, o en dam som vägrar att vara me på kort..


fina snöflingor som fastnat uppe på staketet......

Nä nu ska jag gå till resten av familjen.... sen väntar en stor skål popcorn o letsdance för min del....

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en mysig kväll. Och ang tjejkväll så det tycker jag att vi borde kunna fixa, god mat, fnitter och varför inte sjunga lite singstar.JAg har 4 olika spel. Vi hörs Kram Louise

2009-02-13 @ 19:10:14
Postat av: Tesstamente

Ville bara tala om att jag kör en liten Valentine-tävling för att tacka för uppmuntrande ord, och du borde definitivt vara med, Anna!

2009-02-13 @ 19:28:04
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0