Lill prinsen...

Lill prinsen våran sussar sött i vaggan som hänger i köket....  jag är nästan som william ,kan inte hålla händerna ifrån honom....  tänk sista gången man får rå om en sån här liten krabat.......  bäst att passa på o skämma bort o snusa ordentligt nu.....   det går ju så fort att dom växer sig större....  finns förståss både för o nack delar me det oxå :)

                                      
                                                
  Igår kväll... william är så stolt över lille bror...


Nu har stora barnen o pappa gått ut o skulle åka lite bobb mm, skulle så gärna vilja följa me...  o fysiskt  skulle det gå hur bra som helst men hallå, kan ju inte ta me lille man ut i kylan :( han e ju så ny....

men men dom förstår ju, dom duktiga barnen seen kan det va bra att pappa gör nå me dom oxå så får vi ha vår egen tid inne istället....

det märks på sandra att hon vill ha en annan närhet, här hemma.. hon har börjat leka där jag befinner mig, vilket hon aldrig gjort förut uten då lekt på rummet sitt eller i lekrummet...
men det kanske går över, inte för det gör nått men det kan bli ganska högljutt ibland... o mamma vill ibland ha det lite lugnare.... lill killen bryr sig inte så mke....  han kommer att bli van vid allt väsen här hemma!

nu ska jag passa på att byte sängkläder i sängen medans lillen sover.....

hoppas ni där ute har det bra o att ni får er en bra lörda kväll......

imorgon fm ska vi in på BB för att göra det där provet o en sista läkarundersökning o kolla så att vi får ''åka hem därifrån på riktigt''.....

ska se om jag hinner kolla några bloggar oxå..... 
vi hörs imorgon...

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Nog tycker jag att du kan lägga ut en bild där man får se liiiite mer av lillen!!

2009-02-28 @ 19:07:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh, stooooort grattis!!

Vad fin han är :-)

Trevlig lördag till er alla, och ja, bebisar luktar så gott! Skönt att du själv mår bra med..

2009-02-28 @ 19:12:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

hihi ja jag såg det sen efter jag kommenerat, du vet jag var ju så ivrig..hihi!

2009-02-28 @ 22:12:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anne

Så fina ni är tillsammans så där! :)

2009-03-01 @ 22:09:20
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0