Kvällsbekymmer...

Barnen har haft väääldigt svårt för att somna, men sover äntligen.... dom kommer att vara trööööta imorgon när dom ska väckas....

jag har fått mig några kråkor i halsen som ireterar... krax krax... jobbigt!

bebben verkat inte ska titta ut i kväll heller men nu bara 9dagar kvar.... max , hoppas jag...

Föresten, har ni inte nå bra namn förslag att komma me?
vi har inte så många bra namn som vi tycker om....
kill o tjej....

Men jag vill att namnet ska passa ihop lite me william o sandra.......

ha en fortsatt bra kväll, nu blir det att sappa framför tv'n me en kvälls smörgås...

Kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

japp såg ett coolt namn på birthday.se, en tant i vindeln som fyllde år som hette: Maila (mejla) det visste hon nog inte när hon var ung att hennes namn skulle komma å få så stor betydelse..

Jag tycker det var fint!

2009-02-18 @ 22:28:00
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: anne

William och Sandra...Litet engelskt då kanske?



Vår yngsta son heter Tristan, det är ju inte särskilt vanligt även om jag börjat se det här och där på sistone, men det namnet gillar jag.



Sen tyckte jag att namnen Max och Saga är fina, även om de idag sammanknippas med något tragiskt.



Vad har ni tänkt er då?

2009-02-19 @ 09:19:10
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0