Ingen bebis i övik...

Som tur var, men det blev en hel del BAD....  från kl 10 till 16 var kidsen o mannen i basängerna, åkte massor me rutchkana o åt glass....   o tror ni dom ville gå upp när kl äntligen närmade sig 4?? nej då, bara lite till....

Jag har tittat på i väärmen för det var verkligen varmt där inne... fotat o sen tog jag mig en runda på stan faktiskt oxå- dock i snigelfart me massa sammandragningar men jag lyckades hitta två tröjor till mig på rea.... sen köpte jag faktiskt lite bebiskläder oxå, en mysdräkt o tre bodysar, lite större storlek, jag har ju nämligen gått igenom  barnkläderna som finns här hemma o konstigt nog finns det minst av storlek 62-68  ?? hur det nu kan komma sig, men men nu har iaf den nya bebisen nått eget o inte bara ärvda kläder, no för att bebiskläderna inte slits så mke.......

två ljuslycktor hittade jag på indiska oxå... passar i rumsfönstret....  var ute 1 ½ timme skönt att komma ut ur badet men jobbigt att gå lite längre... tur att alla affärer är samlade på ett o samma ställe i övik...  måste säga att det var en bra gå gata där...  hittade en jätte fin butik me jätte snygga barn o vuxen kläder, men dock alldelens för dyra....

barncancerföreningen hade ordnat så att vi käkade en jätte god middag på en resturang mitt i mot badet innan vi åkte hem o ja måste säga att det var verkligen super gott, alla åt som om vi inte sett mat förut tror jag.... det var buffe me massa kyckling, fläskfile o LAX......   mmmmmm   o efterrätt - glass... proppmätta satte vi oss ibilen iaf o nu just hemkomna, less o trött...  ont i ryggen efter bil åkningen o ja, jag har varit vaken sen 5 imorse då jag hade så mke värk i magen så jag kunde inte sova...  så det blir en tidig kväll för mig... kidsen har precis hoppat i sina sängar o dom lär ju sova gott i natt....

är ganska less på dessa halv onda sammandragningarna som kommer rätt ofta nu...  i perioder kan det vara 10 min imellan dom sen är det lungt en stund osv... kan det inte starta på riktigt snart????

nu ska jag hoppa i duchen sen väntar nog sängen.....  lite bilder från dagen får ni imorgon!!!

kram kram


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som en härlig dag trots sammandragningar!

hoppas du får sova gott i natt :-)

2009-02-21 @ 23:07:06
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0