Grattis Grattis Grattis...

Säger jag till våra vänner Jonny & Malin som fått sig sin tredje lilla (stora) tjej igår!!!!


Egen dagen i går var så skön att få...... 
hästar....  mm bara att titta njuter jag av, dock blir man så otroligt sugen på att rida!!

sen gick jag på stan ett tag, tror att alla han gå om mig, för det var med sakta lunk jag tog affär efter affär...
hittade en till sak till mannen som han ska få i present när han blir äldre, sen köpte jag faktiskt en sak till den nya bebben... en jätte mjuk liten filt i jätte fin färg......
kan tyvärr inte visa eftersom den är lite kill/ tjej färjad......

sen åkte jag ju till min LINDA.... TACK Linda för en jätte trevlig kväll!!!

Barnsakerna som visade var nog inga nyheter men dom skulle försöka vara lite billigare än sina konkurenter o självklart var det väldigt mke praktiska saker som en skötväska med ''inbygd'' barnstol som man enkelt kunde ha tex på en vanlig stol....  sen ludmyrs utbud av grejor men dock är ju det såå dyrt.....

hemma var jag halv 12, trött o kröp till sängs ganska omgående....

Förkyld är jag fortfarande - jätte jobbigt o dubbelt så trött.... men inag har vi haft en rännar dag, åkte imorse trots -18 o kollade på nån skoter visning 7-8 mil bort, var inte där så länge- svinkallt!
sen åkte vi till burträsk o hämtade halmbalar till hästarna sen hälsade vi på några vänner där oxå, så vi kom hem till middan , hade köpt grillad kyckling o potatis sallad - snabb mat!
gott o snabbt när man kommer hem sent o är hungrig!

nu har jag varit ute hos hästarna barnen ser tv, men snart är det ju melodifestivalen o det måste man väl titta på..

Magen fortsätter att träna inför dagen D , jobbiga sammandragningar, men jag överlever o det kunde ha varit värre:)

Hoppas ni haft en bra LÖRDAG!

KRAM KRAM



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej systeryster! Vad har ni för planer för helgen? Vi undrar om ni skulle vilja komma och äta middag hos oss på lördag? kramar från ida och Erik

2009-02-08 @ 12:33:15
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv vännen! Jättemysigt att surra o äta god mat m dig i fre. Det får vi göra om snart (funkar ju även m en liten på armen :) )

Huvva vilket väder det är idag, hoppas det är bättre imorrn då man måste gå ut för att fara o jobba.

Vi ska iofs ut i snöyran idag oxå, ska på Droskan o vräka i oss lite go´mat m Fredrik o Frida o Jonas o Josefin. mmm! Tur vi bor ganska nära.

Ha en trevlig kväll! Kraaam

2009-02-08 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0