Godmorgon FREDAG!

Så var det lets dance fredag igen :)

det är så skönt för jag har börjat kunna sova igen :)  ni vet ju att jag typ sov, på soffan i går fm o änta till halv 11,
så jag tänkte ju att denna natt skulle bli rolig men dröm av förvånelse så kröp jag till sängs runt 23 o somnade på en gång, sovit hela natten med två avbrott för toabesök men ..... ja sköönt iaf!

Der är mke bebis snack här hemma nu... med barnen, vill att dom ska få en sån tydlig bild som möjligt hur det kommer att fungera när bebben är ute, så dom inte tror att man kan leka me den på en gång, dom börjar faktist haja....
typ som me william, att jag kanske inte kan följa honom ut på morgonen varje dag om det inte passar,
men jag sa att vi då kunde stå i fönstret o vinka....

då kan ju bebisen oxå vinka sa han..... hmm , oså en ny förklaring att små bebisar inte kan göra nått....

Men jag länktar......

Jag kommer ihåg när jag fött sandra o william kom på besök första gången på bb,
gud vad han var stor... o han var bara 1år o 10 månader då.......
o tänk nu då ,mina barn kommer ju att se ut som jättar när man håller i den lilla....


Idag ska jag o sandra ta oss en liten tur till vindeln,  shoppa lite mjölk o göra nå små ärenden....
nu ska jag ta hand om min nyvakna tjej.....

kram kram

bilden lånad......



Kommentarer
Postat av: Nettan

Godmorgon !



Hoppas du får en bra dag !



kram

2009-02-13 @ 08:25:22
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Jaaa, vintern är underbar! BArn och bebisar...de tar det förstås väldigt naturligt. Men en pojka jag mötte 5 år, frågade när Liv fötts: Ska han bli en pojke eller en flicka?



Du vet ju hur ofta vi vuxna pratar om det, innan bebisen kommit :-)))



Men ingen bebbe ännu hos er- den som väntar på något gott!

2009-02-13 @ 08:30:31
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: anne

Du har sovit och laddat...Dags snart? Höbalarna har du ju nära till hands nu också! ;)

2009-02-13 @ 09:55:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, jag tror alla ungar är okontaktbara framför tv:n då och då :P

Happy fredag till dig med :-)

2009-02-13 @ 16:43:19
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vilka mysiga små bebisfötter! Längtar oxå tills er bebis kommit så man får komma o snusa lite :)

Och ja, Sandra o Wille kommer se jättestora ut men de är ju stora nu oxå, tänk vad fort det går!

Många kramar till er på Alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0