''Egen dag'' imorgon

Inget att blogga om :(
bara gjort det vanliga idag.....
förkyld, hästarna,soffan o lite hemma fix till o från....

imorgon därimot ska jag ha min 'egen dag'
ska åka vid 9 tiden, till vännäs o titta på 'hästträningar' , brukar rida för snubben som håller träningen o att titta nu när jag inte själv rider , kan man nog lära sig nått av oxå....

sen blir det umeå,  shoppa lite innan jag drar till min goa vän LINDA,
vi ska käka en bit mat o surra mke.... brukar bli en hel del!
men det bästa av allt är att bara träffas.....

sen skulle hon ha hem en sån där ''kompisförsäljare'' som säljer barn grejer.
allt från kläder till prylar. från barn 0-6 år så det ska bli intressant att se vad det är för nått......

hemma lär jag nog komma sent.....  men skönt att vara borta en dag , men konstigt nog brukar man alltid tycka borta bra men hemma bäst!

Nu ska jag fixa iordning inför morgondagen me barnens kläder o dyl.
see you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag ser fram emot imorrn!

Kraaaaam

2009-02-05 @ 21:18:00
Postat av: Nettan

Du verkar få en jättemysig dag imorgon !

Blir riktigt avundsjuk ! Ha ha !



Ha en jättmysig dag nu imorgon !



kram

2009-02-05 @ 21:55:30
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ha det så trevligt imorgon :-)

ja idag med för den delen :P

2009-02-06 @ 14:47:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0