Summering av denna helg...

Ja då var det inte många timmar kvar på denna helgen då.....

 Hur har din varit???

Min har faktiskt varit kanon.....

Igår så blev det ju både mjukkaku bak & Julbord... Mums var det!!!  mmmmassor av LAX i alla dess slag... like!!
sen fastnade jag o T framför en film så det blev ganaka sent.... men vad gör väl det när man har värdens snällaste killar...
William kom i morse o fråga om det var morgon....  han smög för elias råkade sova i våran säng... jag tittade på klockan.. oj.. jo det är morgon så du får gå o titta tv (kl var endast 7.30)
sen vaknade Elias kl 8 :)
Jag fick sovmorgon till 8.30 ????
GU VA SKÖÖÖNT, BORTSKÄMD 3 BARNS MAMMA ELLER VA DÅ!!!!!!

Sen gick jag o ellis på promenad vi tog sandra me på bobben.... ganska tungt... men vi gick ''runningen'' :)
Lunch o packa för sen drog vi på badhuset o plaskade i 1 ½ timme innan vi begav oss till stan o hälsade på systeryster som flyttat dit....  Jätte fint hade dom fått det :)
Vi åt lite mat sen begav vi oss hemmåt... alla barn var vakna hela vägen hem... skööönt!
så nu sover nog snart alla gott i sina sängar :)

sköönt med liten tyst stund innan man själv ska knoppa in :)
Hur det nu skall gå att kliva upp imorgon????  
Hmmm....

Glömde ju skriva att nu är jag UTAN BIL....  sålde den i lördas....
strandsatt hemma i byn!!
Hur skall det gå?  tråkigt eller....
ja vi får se, hur det går.... jag får väl låna farmor bil omin't annat :)

Men DU kan ju alltid komma o hälsa på :)


sharmknutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0