laxburgare ti middag bidde det här :)

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ......

HAR JAG JUST SUTTIT O SKRIVIT LÄNGSTA BLOGGINLÄGGET OSÅ KOMMAR MAN ÅT NÅ SÅ ALLT FÖRSVINNER....*HATAR*

Så jag skippar att skriva om det.....  

Idag så gick jag o Ellis rundan, sen sovdax för honom o jag gjorde stallet, o han damsuga innan han vaknade o det blev lunch , sen åkte vi till vindeln o bytte bil för tomas skulle plocka ur diselvärmaren....  mest troligt åker bilen imorgon*jippi* såld!!!!   men HJÄLP, jag blir typ strandsatt tills vi köpt någon ny....

Hämtade William på väg hem o nu har jag börjat elda lite i bagarstugan för jag ska baka mjukkakor imorgon på fm!!
på em ska vi o käka julbord :)))))   *Länktar*

nu vaknar nog snart lille man o jag ska börja med middan... det blir lax-torsk burgare me massa gott till... sen blir det FREDASMYYYS, sen måste man väl STÄDA bilen *suck*....

Ha en trevlig helg... på återseende :)

''hjultrillaren''

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

men har du kollat så att det inte finns kvar då, för ibland så kan det ju göra det...

2009-12-13 @ 10:29:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Lisa : Nej det var putsveck, kapot...jätte borta :( ibland har man ju turen att den stannar som ett utkast men icke.... jaja, nya tag :)

2009-12-13 @ 20:44:32
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0