*jippi* & *sorg*

Börjar väl med sorgen och berättar att min mormor har gått bort, vi är alla ledsna
men vet att gud tar väl hand om henne  :)

sen jippit... jag har fått hem bilen :)
ser ut så här (är dock inte denna..)

Klicka för att se nästa bild
kanske någon nyans mörkare på blåfärgen :), så om ni möter mig kan ni ju vinka :)


Idag är det KALLT... -29 utanför byn, o vi bor lite högre upp på en höjd så här var det bara 27.5... ganska tillräckligt änndå eller va tycker ni?
stackars dom som jobbar ute i detta kalla väder....

Mamma (Tack snälla) kom o hämtade mig på fm, så jag kunde hämta bilen o sen lunchade vi tillsammans me systra o sen åkte jag o elias till skolan på avslutningsfika, jättetrevligt!!!
vi sjöng o fikade gott som barnen hade bakat :)

Hemma o elias sover inne av kyliga skäl....
middag?? 
den eviga frågan... har fortfarande inte bestämt men börjar vara högtid att göra det nu....
Hmmm....

på återseende :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt att höra om din mormor :( Hon har det säkert bra där hon är nu.



Tack för julkortet på dina små (som dock inte är så små längre :) )!



Många Kramar i vinterkylan!

2009-12-18 @ 07:57:10
Postat av: Anna

Linda: Tack själv... såg att det inte blev något julkort som vi pratat om :)

Nix... barnen flyttar snart ut ;)



Kram

2009-12-18 @ 09:35:58
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä inget fotokort i år, men jag försöker få A att förstå att alla vill ha såna kort :) Så vi får väl se nästa år om han är villig att ge med sig på den fronten :) Kram!

2009-12-18 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0