Bajs eftermiddag men ack så eftektiv!!!!

Ulrika!!!!

Har stina någon klänning att ha på julen annars kan hon få denna av oss :)
det är storlek 80 på den.....


Den är lite mörkare än vad som synes på bilden.... den är typ vinröd....



Idag har det verkligen varit jag i ett nötskal......
på em så skulle jag vara duktig o rida på åkern bakom stallet när Elias sovde, ja ha hinner bara sitta upp så känner jag ju att hästen känns ofräch, bajs....  men tar in o kollar upp ordentligt, det enda jag hittar är att kan börjat få lite sår i båda fram, karlederna.... lite sur sår aktigt.... rakar bort lite hår, tvättar osv... vi får avvakta o se vad som  händer!!

sen så skulle jag byta sängkläder i våran säng, det hela slutar me att jag har möblerat om sovrummet!!!! 
sen har jag 'sparat' ena skrubben uppe, den har varit så full att det inte ens gick in en enda sak för då skulle inte dörren gått igen..... men jag började iaf att ta tag i den.. *suck*   varför??????
nu några timmar senare så är det jätte snyggt där, 1 sopsäck som ska slängas o 1 sopsäck som skall upp i röhuset....   + massa grejer (barn overoler mm) som bytt plats!!!

Döööööö trött o slut i huve är jag.....  att det skall vara så slitsamt att vara mammaledig.......  tur det 'bara' är 3 månader kvar tills man får börj på arbet igen :)

tjing......................

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Så duktig du varit, det har vi med ;)

2009-12-03 @ 22:38:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Godmorgon Anna!

Vilken fin julklänning men den är nog för liten. Stina har stl 86 nu. Däremot behöver jag nåt. Vi ska ju på julbord 19:e och jag får inte på mig nå snygga kläder än. Nästa jul kanske......

Synes/Ulrika

2009-12-04 @ 07:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0