J..la TRANOR...

....att dom måste stå å skrika kl 4 på morgonen o hela tiden länge...... hande dom stått närmare på åkern hade jag sprungit dit ....NAKEN... o kastat nått hårt på dom! så satans arg jag var i natt.... å vi som sover me sovrumsfönstret öppet.... arg.....  tycker det är nog me att elias vill ha tutte ett par gånger på natten.... men dessa stora fula fåglar som skriker som en stucken gris......... inatt lovar jag att jag springer ut om dom behagar vara på åkern ovanför oss!!!!


Helgen har varit o betydligt lugnare en förra veckans stress, vi har varit o badat o solat, kanske sommarens sista fina helg, så det var att passa på! 

nu ska vi lägga golvet på sandras rum, sen är det lister men sen bara att flytta in alla saker så aka jag knäppa lite kort så ni får se så fint rum hon äntligen kommer att få:)  men några dagar bort........

sen blir det väl Elias rum.... tycker han är redo att flytta ut från vårat snart...... den lille snälla varelsen :)

Jag har blivit dålig på att blivit dålig på att blogga men tiden finns lixom inte.....

idag har jag o elias plockat hallon , JAG MÅSTE JU SÄGA ATT MAN ÄR LYCKLIG NU NÄR BÄRSESÅNGEN DRAR I GÅNG, FÖR MAN BEHÖVER BARA GÅ BAKOM LON O PLOCKA NÅGRA LITER HALLON, 100 M UPP I SKOGEN FÖR ATT PLOCKA BLÅBÄR O LINGON.....VINBÄRSBUSKAR BAKOM KNUTEN.... inte alla som har det så....

Idag har mina stora gett mig hjärn släpp, bara bråk hela tiden om allting.... fattar inte varför vissa dar bara är så....
men nu kom williams bästis- morfar, kidnappade dom , så nu kan jag ägna lite tid åt Elias the man......

tvättar gör jag oxå idag, o nu är det dax att gå o plocka ur o slänga i en ny maskin.....

Kyckling gryta o ris hade jag tänkt det skulle bli till middag i dag, men blir nog senare middag då jag väntar in de tre som saknas o kommer hem efter 17....

                            
                                                             Lost, 2år- till salu!

nej måste gå nu..... kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Har du inget luftgevär du kan stick ut genom sovrumsfönstret lite snyggt???

2009-08-12 @ 12:52:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha skulle vilja se dig springa ut naken, om än så vore mitt i natten....

2009-08-13 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0