Ja ha....

..... ursh va dålig jag blivit på att blogga, men TIDEN räcker inte riktigt till men ska försöka bli lite bättre :)

Inga fler tranor , hoppas dom flyttat! 

allt flyter på i vår lilla bubbla, Elias är så snäll o stor barnen bråkar hela tiden- precis som det ska vara va?

Sandras rum är KLART! äntligen, bilder kommer snart, måste ladda kameran bara!  Williams rum är nu oxå rensat o städat , bara att hitta någon snygg ,kool bård- nån som vet var man hittar såna, önske målet är väl me nå döskaller på (inte mammas önskemål...)  men annars nå annat tufft.... VART FINNS DET?  typ färgaffärer finns det bara så tråkiga på...

Bär..... ja det är ju skörde tid nu..... har kokat svartvinbärssaft, ska ge mig ut i skogen i em o se om det finns lite blåbär... bra att ha i frysen sen om det finns mke så blir det blåbärssyllt oxå- smaskens!  

nu ska ellis sova ute, så jag ska fixa lite välling först- jag har ju slutat att amma, killen blir ju 6månader nästa vecka, hjälp vad tiden flyger iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0