Imse vimse spindel....

HATAR spindlar, men sen jag fick barn har jag måsta tona ner min rädsla ock nu kan jag tillo me döda dom me en bit papper :) det ni!

Jag e trött.....  småbarnsföräldrar är väl det.... eller?

Nu såver mina alla små, å jag läääänktar till sängen....

Helgen har varit kalas bra, folkracen i lördas- totte kom på en 5 plats i B final, var 80 startande, allt flöt på bra, strålande sol, alla glada- ja en bra dag helt enkelt!

Sen på kvällen var vi ju på fest, jag har ont i kinderna kan jag bara säga- SKRATT..... Alla var jätte fina utsmyckade, JÄTTE god mat o JÄTTE trevligt!  william o Elias var ju me, men w gick i säng runt halv 8, o E halv 9 så det var ju skööönt!

drack bara några cider men det smakade mke gott :) E började sova lite oroligt vid 1 tiden så då somnade jag brevid honom så sött.......   vaknade till vid halv 7 då han hade sovit klart.... tur Totte tog honom, w vaknade 7 men hur jag nu lyckades i samma säng som alla andra sova till kl halv 9???  tv gick o E tjoldrade o tomas klättrade över mig flera gånger.... TRÖTT , kanske!!!

stannade till i vindeln, handlade ,lunchade sen fick william åka på kalas, vi hem.....  Elias sov, Jag hästarna o T garaget, sen kom sandra gumman oxå hem :)

Barnen har blivit FÖRKYLD..... typiskt!    dom blir hemma imorn från skolan.......  hoppas bara att det inte blir feber.... w var jätte hes.......  

nånå, nu ska jag ta en dush sen glotta lite på tv tror jag , man kan ju inte gå isäng 9 eller??????


hur har er helg varit?  

krrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lör! Ni var så snygga tycker jag :) Hur såg ditt hår ut när du vaknade, måste ha varit lite o kamma ut :) Vi hade supertrevligt o det var så skoj att ni kunde vara med! Tomas lag vann 5-kampen men han var försvunnen vid prisutdelningen så han får sitt pris till helgen. Kram Kram

2009-08-24 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0