FREDAG :)

Min lilla goskit till minsting har börjat vakna kl 6, o det tycker jag är på tok för tidigt då en som jag aldrig tar mig i säng av olika anledningar...... i sommras så hade han ju en period då han sov till halv 9 - me like!
men men inte så mke att göra åt..... vi ska ju lix upp innan 7 o väcka dom större kidsen men som sagt hade ju vart bra om lillen oxå sov till 7......

Han e så go Elias o jag försöker att njuta o skämma bort den lille , tänk att det 'mest troligt' är den sista knatten i våra liv, jag kan ju inte skriva att det är det, känns hämskt o sen juger jag ju om  vi skulle få för oss om 5 år att skaffa en till, men som det känns nu så ÄR det den sista...........

Full fart i gåstolen, nästan springer fram :)  ligger länge på mage snurrar runt (på magen) sitter själv, dock inte helt stadigt än, han är lite senare på det än dom andra barnen men det kommer det oxå!  ska bli spännande att få se vad min lilla klump väger ska in på 5½ mån kontrollen den 2 sep, då är han ju 6 månader men dom har nog haft mke nu efter sommarn'.........   

Jag försöker att få min lilla stjärna att äta mer mat men han är inte så förtjust i det, har gott bra med gröt till lunch men allt annat ratar han, ja go saker som frukt  äter han så klart.....  men tänkte ta en veckas uppehåll o inte ens försöka o sen börja om på nytt......
nu nästa vecka blir det att börja me välling oxå o hoppas han står sig lite längre på natten av det som det är nu så äter han en gång runt 3 snåret.....


Ikväll så ska vi grilla lite , sandra gumman är i fjällen me morfar o mormor, så det är faktiskt väldigt lungt hemma!
Imorgon så är det folkrace i robertfors så vi drar dit o hejar på Gubben, sen raka vägen till stan för att gå på 30 års fest me 70-80 charter tema.... ska bli jätte roligt att se vad alla hittat på , jag har varit o rotat i gamm stuen o fyndat lite fula kläder.... hihi, vad får ni så klart se efter festen..... vi drar me husvagnen o sover i den, + att vi inte har någon barnvakt så vi lägger ungarna tidigt..... 

på söndag ska william på kalas , så ja hela helgen är full , kan man säga!

nu kommer snart stor prinsen hem från skolan- 1 an, ja herregud!

så nu blir det fika taim.... ska se om det finns nå gamla bullar i frysen, det skulle behöva bakas för det är slut på go fika- attans oxå.......

                                         KRAM PÅ ER O TREVLIG HELG! VI HÖRS PÅ SÖNDAG.......

                             
                                        WILLIAM & SANDRA på hölasset i sommras...

                                 
                                                          min GLAD SKIT...

                                
                                        nån som visste att det fanns GULA hallon?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nej, jag visste inte att det finns gula hallon.

2009-08-26 @ 06:28:14
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0