ångest....jag vill inte....

.....att morgondagen skall komma såååå fort........jag måste nämligen operera ut min andra visdomstand.....sist var ju i maj, o då ammade jag o kunde inte äta så starka tabletter- ONT- var bara förnamnet  då kan jag säga! 
men sen så shåade jag ju en hel del, visade min 3åring o red.....  nu har jag planerat för att inte göra -INGENTING- om jag nu har lika ont!

tror ni det går?  ja lilla Elias måste jag ju förståss ta hand om, men sandra åker till fjällen me mormor o morfar på torsdag o william är ju så stor :)   sen på lördag så ska vi på fest, kanske kan bedöva me lite alkohol..........

Igår plockade jag både hallon o blåbär, tror det blev 4-5 liter blåbär o 2½liter hallon.....
kokade sylt, både av blåbär o sen av lingon som jag hade i frysen....   nu är ju snart lingonen mogna så då är det dax att fylla frysen me det oxå :)

Imorgon börjar william 1an, en spännande dag för stor killen!  synd att mammsen inte kunde följa me honom men pappi ska vara hemma så han får gott skjussa ner honom första dagen o allt......   stor killen!
jag säger bara stackars hanns fröken.....  som måste försöka tygla denne busiga kille som har hundra nålar i lillrumpan o kan aldrig sitta stilla, har svårt att vänta på sin tur, o ska alltjämt prata.......  hmmm.......
nya kläder har han fått, barnen växer konstigt nog mäst på sommaren.....
ny rygga o grejer oxå..... klart man ska känna att nu blir man stor när man börjar ettan :)


jag o Ellis klev upp 7 o väckte dom andra halv 8, träning inför imorn då dom måste upp 7 efter ett 11 veckors långt sovmorgon :)    jag har hunnit att skotta ut ur hästarnas ''sovlada'' medans ellias har vilat sin fm vilning..... nu ska jag spåna efter lunch.....

Elias har blivit så duktig på att äta gröt, det är den stående lunchen för honom sen gillar han inte riktigt barn maten....potatis o grönsaker går bra men tar man nå med mer typ kött så nä fy han skriker bara åt mig... ja ja det kommer det me!    

nä nu måste jag ge mig............ happy tisdag :)


detta hade inte varit helt fel idag faktist...........

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det går bra med visdomstanden! Nu ammar du ju inte så det är bara köra på smärtstillande :)

Vi ses på lör! Kram

2009-08-18 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0