Tradera...

..... titta på klockan! jag är vaken..... men dock inte så länge till :)
jag har lagt ut några klänningar på tradera.... spännande , första gången jag säljer nåt där.....
nu ska alla gamla barn kläder bort, så jag har börjat me sandras gamla små kläder, blev en påse me storlek 74-80,
så om ni behöver nå såna kläder så hojta, ska ni få se vad som finns :)

känns lite hemskt att göra sig av me små kläderna, men tanken är ju att det int' ska bli nå fler små tossar här hemma...
o skulle så nu inte bli fallet så finns det ju nya på affärn' ( hi hi ) eller hur mormor ??


sandra hade många små söta klänningar när hon va liten, bla denna söta....

nej om man ska gå o ladda tvättmaskinen o sen krypa till kojs o hinna sova si så där 1-2 timmar innan killen som gick i säng kl 9 ska ha mat....

go natt på er'

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tänkte också lägga upp lite saker på tradera, men kommer inte in på mitt konto, så jag var tvungen att skriva ett mail till dom.



Hoppas att det löser sig snabbt då jag börjar hitta en massa grejer i klädkammaren som jag behöver bli av med.



kram och sov så sött innan lilleman vaknar.

2009-04-14 @ 23:31:08
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

du ska ju såklart länka till ditt traderakonto så folk kan gå dit å kika ju..!

2009-04-15 @ 18:01:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0