trött efter igår....

ja det var va jag va när väckaren ringde imorse, kändes som om kroppen inte ville vakna än.... men bara att dra sig ur den för att väcka wille som skulle me skolbussen...... sen gick jag o la mej me sandra o väckte henne, mys pys hade vi en stund.... sen på fm fick jag vara den där lata gravida kvinnan, kände inte för att göra nåt.... så jag låg i soffan med sandra när hon tittade barntv, jag lyckades tillomed somna en stund o det va såååååå skönt!

sen åt vi lunch o spelade lite kort.... innan jag tog mig i kragen o gick ut för att mocka lite hos hästarna.... sen kom wille hem o vi fikade sen sprang barna upp på rummen o lekte , jag damsugade nere sen gick jag ut o verkade allans hovar, tungt börjar det bli att göra det själv, magen är lite ivägen.... men betydligt billigare  så länge jag orkar själv, men nästa gång blir det nog att ringa hovis........

sen nu när jag kom in så skurade jag golven så nu luktar det rent o gott..... hur ofta skurar ni golven? när det behövs? engång / veckan? en gång /månaden?  innan fest/ kalas? efter fest? ja när skurar ni igentligen???

nu ska jag sitta här en liten stund innan det blir middag..... sen när tomas kommer hem så har han me sig fogen så då ska jag foga i källaren sen kanske hinna se en liten stund på tv ikväll...... 

MEN VET NI VAD..... FRDRIK O FRIDA HAR FÅTT SIN BEBIS...... EN LITEN FLICKA!
                    Hon var inte så stor typ 2910kg om jag inte minns fel o 48-49 cm ja liten iallafall..... men frida är verkligen en sån kvinna som är född till att föda barn, blir inte stor, kan säkert ha sina vanliga jeans redan idag.... (jätte fuskit)
sen så var den lille ute på 16 minuter sen dom kommit på bb, o ja det verksr som om det inte äns känns , dom där hämska verkarna..... jag ska ta mig ett snack me henne om hur hon lyckas........

ha en bra kväll............... kram kram

Kommentarer
Postat av: till Linda

hej på dig... jag tycker det är bra att killarna nån gång får ta sitt ansvar i hemmet, synd bara att det är alldelens för lite...... när ska ni komma upp nästa gång så vi får bjuda på lite midda? o förståss den där drinken jag låvat dig :)

vist springer oskar nu för fullt eller? har ju inte sett honom sen i somras.... kramar från anna!

2008-10-14 @ 15:49:31
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

oj va kul att det blev en lillasyster, och att det går så fort. Visst gick det typ på två röda med Robin också? Tänker annars på en annan som fick hålla på men nr 2 i tre dygn. Hälsa och gratta från oss. Vi hörs kram Louise

2008-10-14 @ 17:53:30
Postat av: Lizaloop

Skura golven har jag oxå gjort idag, tokstädat faktist, nu ska jag på natt tjänstgöring av hemlig sort...

Ha det!

2008-10-14 @ 18:07:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja visst är det kul med en liten tjej! Är ju helt otroligt att det blev en tjej i vårt pojk-släkte (ja jag är ju undantaget ;) ) Är så himla glad för deras skull. Snacka om att hon är skapt för att föda barn! :) Himla kul för dem!



Vi måste komma upp snaaart, börjar ju få norrlia abstinens! Satt igår o pratade m lillbror när de var här o fika att det är ju så mysigt att baka pizza o bara umgås!



Svar på din fråga: jag är usel på att skura, gör det alldeles för sällan... typ när det blivit fläckar eller att man vill göra en riktig storstädning o få god lukt i lgh :) inte så regelbundet alltså.



Kram!



2008-10-14 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0