ÄNTLIGEN MÅNDAG...

Ja då var denna måndag avklarad.... i lördas var vi ju på 30 års fest i täfteå å det var mke trevligt...... var hemma vid 2 på natten o ganska trött..... men hör o häpna jag fick min efterlänktade sovmorgon---- jag sov till tio i elva????? fattar inte hur det gick till men han dock inte göra så mke som jag haade tänkt så det är nog ganska tur att det inte händer allt för ofta att man får sovmorgon......
efter jobbet i morse åkte vi ju till stan på ultraljud..... bara 1bäbis!
jätte söt o aktiv, var svårt att fånga den på bild eftersom den aldrig låg still , utan han sög på tummen ,kliade sig på huvudet o viftade ....  o rörde på sig hela tiden.... en riktig sprattelfisk....  O,VET NI VAD- JAG VET KÖNET- men det kommer att förbli min hemlighet ända tills den föds .... bara derför att tomas inte vill veta!

sen i bilen på väg dit frågade jag tomas om när han trode den skulle födas, han sa 21 feb....  jag sa att det känns som om den 27 är det nått speciellt me.... det bara känns så.... ni kan ju gissa när den beräknas att födas.....- ja just det den 27 feb!  sen det här me könet...... jag har ju kännt på mig va det skulle bli för kön... alla tecken stämmde....  hm börjar kännas som om man kan det här.......

imorgon så är det mjukkaka dax.... mamma varför jobbar du jämt? du ska ju va här o hjälpa mig......
ja ja, tur sandra är hemma imorn så hon min duktiga flicka kan hjälpa mig....
barnen sover o jag har gjort alla måsten, så nu ska jag skruva ihop en hylla innan jag ska softa... ha en bra kväll... på återseende' kram

                         
snygg kille va? bilden är tagen i sommras när vi var på semester i stockholm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0