äntligen ledig vecka....

ja då har man en ledig vecka framför sig.... skönt det ska bli faktist!
men bara för att man e ledig från det jobb man får betalt för betyder det inte att det inte blir jobb anndå..... men jobb här hemma på farmen.... detta ska jag MINST hinna me i veckan:

# baka bullar
# verka allans hovar
# verka oksanas hovar
# skotta bort bajs o gegga ur hästarnas hagar
# tömma lösdrifterna på dynga..
# spåna o halma o göra klart så hästarna kan gå ute dygnet runt nu
# förståss mocka varje dag...
# foga klinkret nere i källaren
# köpa färg till trappa o väggen till källaren
# måla det...
# mortionera unghästarna
# hinna vara mamma......
# laga lunch o midda varje dag.....
# hinna vara gravid o sitta i soffan o softa.....
# ja + allt det vanliga bortplockandet o små städandet........

visst låter det härligt att vara ledig en vecka från jobbet........

här har ni sandra med lilla stina i knäet......

                              

vad ska ni göra dom närmsta dagarna då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Vilka sötnosar! Vad roligt att få se Stina, ser ut som en riktig liten gobit :) Och Sandra är ju värsta stortjejen numer, vad fort det går!



I veckan ska jag jobba o jobba, är en del kvällar vilket A inte är så nöjd med för då måste han laga middag OCH städa bort (inte för att jag tycker det är så himla kul att jobba kväll heller, skulle hellre laga mat hemma :) ) Men idag är jag ledig med Oskar så nu ska vi strax ut i lekparken! Kramar till er från oss!

2008-10-13 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0